Rondreis USA 2018

Dag 2: Dagje Tehachapi en omgeving

Na een goede nacht slapen (behalve Maurice) waren we allemaal om 6 uur klaar met slapen. We hebben lekker wat aan de dag. Koffers opnieuw ingedeeld dat is straks iets makkelijker met reizen. Spullen los in de auto zoals schoenen scheelt ook weer. We kregen nu toch wel honger allemaal aankleden enz. en op naar de Bakery. Allemaal wat lekkers uitgezocht beker koffie mee en weer naar huis voor het ontbijt.

Rond kwart over 9 zijn we gaan rijden. Eerst maar Tejon Outlet. Maurice reed de toeristische route dat was erg mooi. Veel natuur wel erg droog maar toch mooi. Was nog erg rustig in de outlet.  Leuke winkels allemaal. Daarna nog even door naar Valley Plaza in Bakersfield ook weer shoppen. We zijn goed geslaagd.

Op naar de Tehachapi loop. Dat is een treinrails die rond loopt er rijden mega lange treinen daar. We hebben de auto geparkeerd de wandelschoenen aan gedaan en naar boven geklommen was een korte wandeling/klim. Daar gingen we wachten op de trein wanneer die komt is nooit duidelijk. Maar na 20 minuten kwam ie. Dat was gaaf om te zien. De trein was echt mega lang.

Eind van de middag moesten we bij Mehrdad en zin vrouw komen bbq. Dat was echt super gezellig. De general manager en zijn vrouw waren er ook. Wat een leuke mensen allemaal. We hebben heerlijk gegeten en heel gezellig gepraat.  De boys mochten schieten. Dat vonden ze super gaaf. Rond 9 uur waren wij echt heel moe en zijn we weer naar huis gegaan.

Het was een super leuke dag. Er staan ook weer wat foto's op.

Pap en mam

Leuk om alles zo te volgen Jongens vonden het schieten zeker wel stoer

Maurice, Jessica, Colin, Dylan Helderman

Ja dat was gaaf. Ze hadden er zo op gehoopt dat ze dat ergens konden doen. Mehrdad had een paar strobalen opgestapeld staan daar mochten ze op schieten.

Liset

Te gek, dat is een ervaring die ze hun leven niet meer vergeten