Rondreis USA 2018

Dag 3: Hollywood en Beverly Hills

We waren weer lekker vroeg wakker. Half 6 was ik er wel weer klaar mee met dat slapen. Maurice ook dus gingen we er maar uit. Alles inpakken en in de auto, want vandaag gaat de reis echt beginnen. Eerst ontbijtje op en dan rond 8 uur in de auto. Het is ongeveer 2 uur rijden dus dat valt mee. Even na 10 uur zijn we op Hollywood Boulevard. De auto hebben we in de parkeergarage onder Madame Toussaud gezet. Hartje Hollywood is dat, een prima plekje.

We lopen direct uit de garage the Walk of Fame op. Leuk al die sterren op de grond. Het is nog niet zo druk dus kunnen we het nog goed zien. Onderweg boeken we een tour met een busje door Hollywood en Beverly Hills. We hebben nog een half uurtje voor het busje gaat dus lopen we nog een stukje door over The Walk of Fame. Ook nog even gereserveerd bij het Hard Rock Cafe voor vanavond. Dan melden we ons weer bij het busje en hebben we een tour van ongeveer 1,5-2 uur. We gaan de Hollywood Hills in. Erg leuk al die huizen meesten staan achter hoge hekken en schermen, maar sommige niet en zie je de huizen goed. Zitten prachtige huizen tussen. Nog even een rondje door Beverly Hills en natuurlijk ook over Rodeo Drive. Mooie winkels en mooie auto's kijken. Terug over Sunset Boulevard hier gaan de sterren hun avondjes uit. Dan zit de tour erop.

We lopen nog over Hollywood Boulevard en gaan nog even bij het Dolby Theatre kijken vanaf daar heb je een uitzicht op het Hollywood sign.

Er moet ook nog even gekeken worden of er nog mooie schoenen zijn dus op naar Footlocker. Ja hoor Colin slaagt voor een paar mooie Nike's. Ook nog even bij Harley Davidson shop binnen gestapt altijd leuk om daar even te kijken. Nu door naar de auto en het hotel opzoeken. Dat was makkelijk te vinden aan het eind van Hollywood Boulevard. We hebben een mooie ruime kamer waar we met ons 4-en slapen.
s'Avonds gingen we bij het Hard Rock Cafe eten. Heerlijk gegeten allemaal een hamburger en nacho's vooraf met ons allen 1 schaal is beetje veel voor alleen.
Na het eten nog even stukje Walk of Fame gelopen. Colin wilde graag nog met wat sterren op de foto.
Terug in het hotel gingen de boys gelijk slapen en wij niet veel later. Moe maar voldaan na deze dag.

Pap en mam

Speciale plek Hollywood geniet ervan

Miranda

Wat een leuke dingen gedaan al !!!
Ook heel leuk om het zo te volgen .
Veel plezier verder en we horen het wel weer ?