Rondreis USA 2018

Dag 4: naar Kingman

Vandaag weer lekker vroeg wakker. Tof hoor zo'n jetlag. We hebben zo wel wat aan de dag. Er is geen ontbijt in het hotel. We pakken alles weer in en gaan naar de supermarkt voor ontbijt. Dat was niks dus hebben we nog niks te eten. We gaan alvast rijden onderweg komt er genoeg voor bij. We hebben een flinke auto rit van ong. 4,5 uur naar Kingman voor de boeg vandaag. Na een uurtje stoppen we bij Denny's voor een ontbijt. Heerlijk, maar genoeg voor de hele dag wat een eten zeg. Nog even naar de supermarkt voor broodjes en beleg voor onderweg.

Onderweg veranderd het landschap van groen met bergen naar dor en droog met bergen. We zien van alles. Wel onwijs mooi allemaal. De temperatuur loopt inmiddels ook lekker op gaan al richting 40°C. Na een tussenstop ga ik zelf rijden. Maurice gaat achterin zitten (is geen straf om daar te zitten. Heerlijke stoelen) Colin komt voorin bij mij zitten. Gaat prima het rijden. Op de cruisecontrol en rijden maar. Het is een slagschip maar wat rijd het heerlijk zeg. De auto is zo hoog dat het goed is dat er opstapjes op zitten. Is wel handig dat je daar ook aan denkt als je uitstapt. Is nl best een eind vallen anders. Maurice neemt het stuur na een plaspauze weer over. Wat was het heet zeg de warmte deed gewoon zeer op je huid.

Inmiddels zijn we de staatsgrens met Arizona gepasseerd en hebben we Californië achterons gelaten.

We komen ineens een bord Lake Havasu tegen daar is het heel mooi volgens de foto's op google. Had ik thuis al uitgezocht. We gaan de Interstate af en kijken of we het kunnen vinden. We zien Lake Havasu liggen maar weten niet hoe we er moeten komen. Wel bij een strandje gekomen waar boten lagen. Er waren wat mensen aan het zwemmen. Wij hebben er even gezeten en onze broodjes gegeten. Ook hier was het weer goed heet ruim over de 40°C. Na nog wat foto's te hebben gemaakt gaan we door naar Kingman. Het is nog een uurtje rijden.
Rond 3 uur waren we er. Kingman is een plaatsje aan Route 66. Wij weten wat we morgen nog gaan doen voor we weer vertrekken. Even een paar musea bezoeken over Route 66.

We slapen in Super8 motel. Bij het inchecken staat er een Nederlands stel voor ons best gek als je zo ver weg ben. Het motel is netjes, prima kamers.

Vanavond gegeten bij een diner Mr D'z. Helemaal jaren 50 ingericht super leuk. Lekker gegeten jongens een burger en wij een chicken steak. Als toetje een milkshake. We hebben nog nooit zulke lekkere milkshakes op. Deze waren geweldig.
We zijn nog even bij een enorme locomotief gaan kijken en met de auto nog door Kingman gereden. Leuk stadje dat draait op route 66. De dag is klaar we gaan terug naar het motel.

Ook staan er weer nieuwe foto's online.

Pap en mam

Het is hier warm ,maar bij jullie wel erg extreem

Jessica

Het is hier heel erg warm. Moet echt goed smeren, pet op en liters water drinken. Gisteren is er wel 6 liter aan drinken doorheen gegaan. Vandaag naar de Grand Canyon ben heel benieuwd.