Rondreis USA 2018

Dag 8: dagje relax

Vandaag heerlijk uitgeslapen en op ons terras ontbeten. De boys sliepen nog lekker. Er staat niks op de planning, dus doen we rustig aan. De boys hebben echt nergens zin in, die blijven op het Resort.
Maurice en ik verzamelen de vuile was en gaan een wasserette opzoeken. Ook dat moet even gebeuren na een weekje. Al snel hebben we wasserette gevonden. Wasje duurt een half uurtje. Ik haal even bij Starbucks 2 koffie met een choco brownie (Lekker!). Ondertussen is de was klaar nog even in de droger en we kunnen er weer een week tegen.

Nu nog even boodschappen doen. Morgen op de boot willen we ook nog wat eten en drinken, dus gaan we dat even regelen.

Als we terug komen willen de jongens nog niks. Ze liggen film te kijken. Prima hoeft ook niet vandaag, we hebben relax dag. Maurice en ik gaan nog even kijken bij de Glen Canyon Dam, dat is een stuwdam aan Lake Powell waar wij op het Resort zitten. Mooi hoor en hoog ook, krijg er beetje wiebelbenen van (hoogtevrees). We rijden nog wat in de omgeving, maar er is niks bijzonders te zien.

Ondertussen is het nog al donker geworden in de verte en onweert het in de verte. Wij gaan even wat eten en in eens regent het pijpenstelen, waait het hard en hebben we onweer. Terug in de kamer kijken we nog even bij de boys die doen nog steeds niks. Wij gaan ook naar onze kamer beetje lezen, tv kijken en slapen. Het regent en waait nog steeds flink.
Begin van de avond rijden we naar de supermarkt en halen kipstukken en potatowings. Snel terug rijden en we eten op ons terras. Heerlijk!
We doen nog een drankje op ons terras en gaan daarna lekker slapen. Morgen vroeg eruit weer gaan al vroeg de boot ophalen en varen. Heb er nu al zin in.

Papa en Mama

Heerlijk weer even wat te lezen over de belevenissen van jullie. Lekker hoor zo’n relaxt dagje. Voor morgen een hele fijne dag en veel vaarplezier! Zou het lukken in dit bootje? ??. Hartelijke groetjes voor jullie ??