Rondreis USA 2018

Voorbereidingen op onze rondreis!

Hallo allemaal,

Leuk dat je ons volgt op onze rondreis door West Amerika. We zullen reizen door Californië, Arizona, Nevada en Utha.

We zitten volop in de voorbereidingen en voorpret van onze vakantie. Wij hebben onze reis zelf geregeld en niet via een reisbureau. Begin november de tickets geboekt en ESTA's aangevraagd. We mogen Amerika in! De huurauto is ook gelijk geregeld. Eind 2017 hebben we de route uitgestippeld en alle hotels geboekt. Nu zijn we een gedetailleerde reisplanning aan het maken. Dan hoeven we niet ter plekke te bekijken wat we die dag zullen gaan doen.

Ook het maken van een blog hoort bij de voorbereiding, zodat jullie allemaal mee kunnen genieten van onze reis. Via dit Reislog zullen wij jullie op de hoogte houden van alle voorbereidingen, avonturen en ervaringen tijdens onze reis. We proberen elke dag een nieuw verslag en foto's te plaatsen. Via de kaart kunnen jullie ons volgen en zien waar we zijn geweest!

Je krijgt automatisch een mailtje wanneer er een nieuw verslag of een nieuwe fotoserie op onze Reislog staat.

Groetjes,

Maurice, Jessica, Colin, Dylan

De kingetjes

Eindelijk de Burton "reageer" gevonden ?