Rondreis USA 2018

Dag 17: Golden Gate en reis naar Monterey

Vanmorgen hebben we allemaal uitgeslapen. We sliepen al vroeg gisteravond. Voor het ontbijt alvast wat ingepakt. We hebben weer een reisdag voor de boeg. We hadden nog een ontbijt in het hotel tegoed. Het was een prima ontbijtje, er was van alles vers fruit, yoghurt, brood, ei, worst, bacon enz.

Na het ontbijt de koffers inpakken, de auto ophalen en op naar The Golden Gate. Dwars door de stad weer heuvel op, heuvel af. Gelukkig hoeven we het vandaag niet te lopen. Het is druk bij Golden Gate, maar vinden toch een parkeerplek. De brug is niet helemaal te zien, staat helaas grotendeels in de wolken. Ik en de boys lopen de brug deels op. Maurice blijft in de auto die heeft het al een keer gelopen en het is ook best fris.
Als we weer terug zijn bij de auto gaan we door naar een outlet. Het is een uurtje rijden. Dylan slaagt voor wat sportkleding en eindelijk Nike Air schoenen die hij wilde. Colin koopt bij Armani een mooi horloge. Nog even de magen vullen en we moeten weer door.

Nog ruim 2 uur rijden voor we in het hotel in Monterey zijn. Het is druk onderweg veel files, het lijkt Nederland wel. Onderweg besluiten we dat we Italiaans gaan eten. We zijn even klaar met hamburgers en patat. Ik zoek onderweg op internet naar een Italiaan in Monterey. Al snel heb ik er een gevonden met goede recensies, die wordt het dus. Ondertussen zijn we ook op Highway 1 gekomen, het begin van onze terugreis naar Los Angeles. Gelukkig hebben we nog een paar dagen. We komen in Monterey aan. Het is een heel leuk plaatsje met leuke huisjes in downtown, daar is ook ons hotel. Is een prima hotel, nette kamers en ziet er van buiten ook heel leuk uit. Koffers uitladen en gelijk naar de Italiaan, we hebben honger.

Bij de Italiaan worden we hartelijk ontvangen. We gaan lekker zitten en krijgen de kaart. Ineens hevige teleurstelling bij Maurice ze hebben geen pizza!! Alleen maar pasta's, vis of vlees. Bij deze mag ik geen restaurant meer uitzoeken! Uiteindelijk hebben we allemaal heerlijk gegeten hoor. Na het eten nog even wat boodschapjes halen voor morgen op de boot. We gaan walvissen spotten en moeten weer vroeg opstaan. Vanavond weer op tijd slapen.

Iedereen een fijne dinsdag. Wij gaan slapen.

Liset

Zonde dat de brug in de wolken zat, veel plezier vandaag bij de walvissen

Pap en mam

Veel plezier met het walvissen spotten .

Papa en mama

Mooi verhaal weer, heel veel plezier bij de walvissen. ??? groetjes