Rondreis USA 2018

Dag 10: Reis naar Las Vegas/avondje Las Vegas

Vandaag weer een reisdag. Vanmorgen beetje uitgeslapen. We hoefden pas 11 uur uit te checken. Bakkie gezet lekker buiten gezeten en toen maar weer inpakken. De boys zijn ook wakker en hebben ook alles weer ingepakt. Even een ontbijtje eten en dan de auto inruimen.
Daar gaan we weer op naar Las Vegas! Het is een autorit van 4,5 uur. We zien weer zo veel moois onderweg. Het blijft verbazingwekkend.
Onderweg even een Mcdonalds scoren en we kunnen weer door. Inmiddels is de temperatuur opgelopen tot boven de 40°C. We zijn bijna in Las Vegas en we hebben file. Dat is jammer, maar de boys kijken hun ogen al uit.
We rijden bij het Bellagio voor en onze auto wordt weg gereden. Luxe! We lopen de hal binnen wat groot, wat mooi. We gaan inchecken er staat een rij, maar het schiet best op. We hebben een kamer met uitzicht op de beroemde fontein op de 7de verdieping. Kamer 7044 staat erop geschreven. Nou dat lukt dus even niet. Kamer gaat echt niet open. Na ruim een half uur wachten en heen en weer gebel door de security naar receptie blijkt het 7004 te zijn. Foutje bedankt. Eindelijk kunnen we onze kamer in. Het is een ruime kamer, grote badkamer en mooi uitzicht we kijken zo op de Eiffeltoren.

Vanavond naar het Hard Rock cafe geweest om te eten. Was niet heel druk en weer heerlijk gegeten. Natuurlijk ook nog even naar M&M world. Verder de strip op gelopen en ons verwonderd over alle lichtjes en gebouwen. Ook mochten de fonteinen van Bellagio niet ontbreken. Ook al slapen we er en zien we het vanuit de kamer. Vanaf de straat kant is het toch nog mooier. We lopen nog wat rond en gaan dan weer terug naar het hotel. Morgen gaan we de rest bekijken. Wat een gave en bizarre plek is dit.

Wij gaan een poosje slapen, jullie allemaal fijne dinsdag.

Pap en mam

Wat een schitterend gezicht ,echt een belevenis

Miranda

Wouw ziet er gaaf uit .
Super gaaf zo n uitzicht ?

Lvb

Zooooo, wat gave verhalen. Jullie halen alles eruit wat er in zit... tof..
Ik kan me voorstellen dat er enorm veel indrukken zijn. Genieten met een grote G
Xx

Liset

Blijft zo bizar. Alsof jullie in de film leven.