Rondreis USA 2018

Dag 11: Bellagio Las Vegas

Vandaag goed uitgeslapen half 10 was het. We staan nu écht in de relax stand. We gaan bij Starbucks ontbijten. Dat is geen straf. Allemaal lekker koffie met broodje. Buiten is het al warm 34°C. Lekker temperatuurtje om de dag mee te beginnen. We lopen nog wat winkels af.

Het is best warm dus gaan we naar het zwembad. Colin blijft op de kamer die heeft even geen zin. Dylan gaat wel mee. Prachtig mooie zwembaden. We proberen een plekje met schaduw te vinden dat valt niet mee, maar lukt wel. Het is een heerlijk dagje zo. Beetje zwemmen, beetje luieren wij kunnen er wel aan wennen. Eind van de middag zijn we het zat en gaan we naar de kamer.

Vanavond gaan we eten bij Nacho Daddy. We moeten nog een stuk lopen er naar toe. Het is nog steeds warm 42°C. Het is best druk als we aankomen, maar we hebben gereserveerd dus kunnen we doorlopen. Leuke tent met open keuken en lekker eten. De boys nemen taco's, ik de nacho's en Maurice kip sandwich. Het smaakt prima.

We lopen Las Vegas Boulevard af naar het Venetian. Het is een mooi hotel met heel veel winkels en natuurlijk de gondels. We steken de boulevard weer over naar Caesar Palace. Dat is echt een enorm hotel zo groot, zo enorm veel winkels en zo veel te zien. We lopen zo het Bellagio weer in. Veel hotels zijn met elkaar verbonden door loopbruggen. We gaan nog even bij de fonteinen kijken. Blijft toch erg mooi om te zien. Elk kwartier is er een show die elke keer anders is, met andere muziek.

We zijn het zat en hebben het erg warm. We gaan naar de kamer, daar kijken we nog een keer de fonteinen.

Morgen verlaten we Las Vegas weer en gaan we de natuur weer in.

Pap en mam

Jullie zitten op sjiek zo te zien

Papa en Mama

Het is ge-wel-dig wat jullie allemaal zien en beleven! Groetjes en dikke ????