Rondreis USA 2018

Dag 20: Santa Monica

Onze laatste volle dag om nog wat te ondernemen. Eigenlijk hebben we zoveel gezien en beleefd dat we niks meer willen zien.

We starten rustig op vandaag. Rond half 10 gaan we een ontbijtje zoeken. We hebben wat gezien op internet en lopen er heen. Helemaal vol en wachten was geen optie. Stuk verder vinden we wat leuks wat ook al vol is. Tijdens het terug lopen zien we wat waar we kunnen ontbijten en er is plek. Op de menukaart staat genoeg, alleen houden wij niet zo van quinoa en acia zaden. Gelukkig staat er ook toast op en een tosti. Het smaakt lekker en de koffie is ook prima.

We lopen op gemak weer terug richting hotel. De auto halen we op en gaan naar Northridge Fashion Center. Nog even shoppen voor we naar huis gaan. Colin vind nog een leuke joggingsbroek met een t-shirt bij Hollister. Als we terug zijn lopen we hier ook nog even de winkelstraat door. Dylan vind nog een joggingsbroek bij Nike.

Eind van de middag gaan we naar de Pier. We kijken er op gemak rond. Even over de kermis natuurlijk. Dylan probeert nog een basketbal raak te gooien helaas niet gelukt. De souvenirwinkel nog even in om te kijken of er nog wat leuks is. De boys halen nog een hotdog. De zon gaat bijna onder, dus blijven we nog even kijken. Genietend op een bankje bij de zonsondergang van de laatste avond van een fantastische vakantie.

Als we terug lopen gaan we nog even wat eten. We hebben niet veel trek, dus wordt het een snelle hap.

Onze laatste dag zit erop. Straks lekker slapen, morgenochtend de koffers inpakken en naar het vliegveld. Dan is de vakantie echt voorbij.

Pap en mam

Lekker een dag ontspannen