Rondreis USA 2018

Dag 21: naar huis

Het is de allerlaatste dag vandaag van onze vakantie. We vliegen vanmiddag (vrijdag) om 17.00 (2.00 uur NL) weer naar huis.

De dag starten we met een echt Amerikaans ontbijt, pancakes en koffie. Een de straat verderop was een zaakje waar we konden ontbijten. Het was lekker een flinke hap dat wel.
Na ons ontbijtje weer terug naar het hotel de koffers inpakken. We hoeven pas 12 uur uit te checken dus tijd zat nog.

Even voor 12 uur checken we uit en laten we de auto halen. Alles voor de laatste keer in de auto laden en de laatste km richting vliegveld. Eerst de auto terugbrengen bij de verhuur en met de bus naar het vliegveld. Het inchecken gaat vlot er is niemand voor ons. Maurice is FlyingBlue Gold, dus mogen we allemaal mee naar de priority om in te checken. De securitycheck gaat ook snel dat is ook wel erg prettig.

We doen nog een bakkie en lopen de taxfree rond. Het is niet heel veel taxfree op LAX, maar de boys willen nog een mooi en lekker flesje mee naar huis nemen. Ze slagen allebei voor een mooie fles. Nog even wat eten en dan naar de gate. Het boarden is iets vertraagd, maar we vertrekken op tijd.

We hebben een goeie vlucht, geslapen heb ik niet, de boys ook niet trouwens. Maurice heeft nog wel wat geslapen. Zaterdag om 12 uur zijn we weer geland. Papa en Arjan komen ons ophalen. Mama is bij ons thuis met Joe. Joe heeft het naar zijn zin gehad in t Pensionnetje de afgelopen 3 weken.

Na een roadtrip van 4800 km en bijna 10 uur terug vliegen, is het nu echt voorbij de mooie vakantie. Wat hebben wij het gaaf gehad. Zoveel gezien, zoveel gedaan een vakantie om nooit meer te vergeten. Wat hebben we genoten met ons vieren van alle mooie dingen die we gezien hebben. Amerika is een geweldig land, prachtige natuur, geweldige steden, enorme stilte, soms echt alleen op de wereld, achter elke berg of bocht een nieuwe verrassing wat je gaat zien en hele gastvrije, vriendelijke mensen. Wij gaan nog een poosje nagenieten en een mooi fotoboek en een dvd maken van onze belevenissen.

Ik hoop dat jullie ook met ons meegenoten hebben tijdens onze reis.

Liefs,
Maurice, Jessica, Colin en Dylan

Corry

Welkom terug allemaal in het lekker warme Nederlandje.. bedankt dat ik ook mee heb mogen genieten van jullie mooie en leuke reisverhalen, Gr. Corry

Jan van der Hout

Wij hebben ahw meegereisd en er ook van genoten. Maar oost west thuis best

Pap en mam

We gaan jullie verhalen missen Iedere ochtend even jullie belevenissen volgen was leuk om met jullie mee te reizen